חיפוש צימר
עגלת קניות
שם
עלות
כמות
מחק
לתשלום/להרשמה

טיולי בית ספר ופעילויות למערכת החינוך

לפירוט טיולי בית ספר ומגוון הפעילויות למערכות החינוך השונות >>

בית ספר שדה כפר עציון הוא המקום המושלם לפעילויות וטיולים לבית ספר יסודי, חט"ב ותיכון. כמו כן אנו מדריכים ומלווים טיולים והדרכות לתנועות נוער, וקבוצות חינוך שונות של מערכת החינוך הפורמלית והלא פורמלית. 
כל מה שאתם צריכים תחת קורת גג אחת וללא כאב ראש: טיולים, הדרכות, לינה, ארוחות, וכל הפתרונות לפעילות מוצלחת ובלתי נשכחת.

אנו מזמינים את מוסדות החינוך לטייל עם מיטב המדריכים שלנו ולהצטרף לטיולים של חוויה וערכים, גיבוש וכיף, והכי חשוב- מפגש עם הארץ היפה שלנו וסיפוריה הנפלאים, תוך שימת דגש רב על חיבור לתנ"ך ולהיסטוריה של א"י.        הקרבה שלנו לשפלת יהודה, הרי יהודה, ירושלים ומדבר יהודה מאפשרים לבתי הספר שמתארחים אצלנו ליהנות ממגוון עצום של מסלולים תוך התאמה למגוון תכנים חינוכיים, ורמות קושי שונות , תוך טיפול מלא בלוגיסטיקה של הטיול (כולל אוטובוסים, אבטחה, לינה, ארוחות ואתרים).

אנחנו שמים דגש רב על מקצועיות המדריכים אשר יוצאים להשתלמויות בשטח באופן תדיר עם מיטב המדריכים והחוקרים. המדריכים לומדים להכיר לעומק את המרחב הקרוב והרחוק שלנו, הכולל את גוש עציון, הר חברון והרי ירושלים, שפלת יהודה, ירושלים, מדבר יהודה והנגב, בית ספר שדה כפר עציון מעמידים לרשותכם שלוש אפשרויות לינה המותאמות למערכת החינוך ומאפשרות לכם לבנות טיולי בית ספר אטרקטיביים מאד מחד, וזולים מאד מאידך, צוות המורים ייהנה מחדרים ברמה גבוהה ביותר. בכפר עציון תוכלו להזמין כיתות כינוס ולימוד רבות, אולמות ואמצעים אור קוליים אשר ישלימו את הפעילות התכנית אותה אתם מחפשים.
במקום נמצא מרכז המבקרים החדש והמרגש של כפר עציון שהוא בבחינת סיפור חובה לכל תלמיד. מרכז המבקרים יכול לשמש כפעילות ערב מרתקת וחינוכית ולהשלים את התכנים הרבים שתפגשו בכל טיול באזורנו.

 

 

 

יש לנו בכפר עציון גם:

טיולים מאורגנים למבוגרים ולציבור הרחב צימרים הרשמה לקורסים אירועים
צטרפו לרשימת דיוור
הזן את האימייל שלך ולחץ על שלח כדי להתחיל בתהליך שחזור הסיסמה
WhatsApp