חיפוש צימר
עגלת קניות
שם
עלות
כמות
מחק
לתשלום/להרשמה

מה עדיף? טיול מאורגן או עצמאי?

Depositphotos_7240338_l-2015 (1)_20190805082355.314.jpg

תכנון טיולים מאורגנים בארץ למשפחה/חברים/עובדים נשמע פרויקט פשוט על פניו, בטח ובטח אם מדובר בטיולים מאורגנים בארץ ליום אחד. אבל לאלה מכם שלקחו את משימת ההכנה על עצמם כבר יודעים שגם טיול פשוט כרוך בהכנות מרובות ואחריות עצומה להיערך לכל תרחיש שיצוץ בדרך, ומעבר לכך הצורך לספק את רצון כל הקבוצה המגוונת היא משימה לא פשוטה בכלל.

 

אופי הטיול: מטיבי לכת או מטיבי קשב?

תרבות מיטיבי לכת היא אחת מהנאות החיים שחוצות גיל, תרבויות ועונות. בין אם מדובר בטיולים ספונטניים במסגרת זוגית או משפחתית, ובין אם מדובר בטיולים מאורגנים לקבוצות מגוונות או מבוגרים, בעזרת הדרכה מטעם בית ספר שדה או מדריך טיולים פרטי, הזמן המושקע בחוויה מלווה בסיפוק, בהתרגשות והתאהבות מחודשת בארצנו הנפלאה.

טיולים בארץ ליום אחד עם אתנחתא מהנה בצימר מיוחד או בית הארחה להתרגעות ואגירת כוחות ליום הבא היא מתכונת מצוינת לקבוצות מאורגנות ולמשפחות עם ילדים רבת גילאים. המבוגרים שבחבורה ולצידם הקטנטנים שבחבורה זקוקים לרגיעה בתנאים נוחים.

בית הארחה כפר עציון מספק מענה רחב של אפשרויות לינה מכל סוג למשפחות וקבוצות המשלבות טיול בהרי ירושלים וגוש עציון לכמה ימים. החל ממאהל או אכסניה ועד לצימרים יוקרתיים. הנופים המשגעים והאוויר הצלול הופכים את בית הארחה שלנו למבוקש, במיוחד בקרב משפחות שומרות מסורת או דתיות.

 

מה תבחרו? טיול מאורגן או עצמאי?

הפריקים שבחבורה נהנים מעצם ההשקעה בתכנון ולקיחת האחריות על כל שלבי הטיול, תוך הקפדה לתת מענה מספק לכל גילאי הקבוצה בהיבטים של אופי המסלול, רמת הקושי, כמות התחנות, תזונה, בטיחות, אטרקציות ועוד. וחלקכם, אלא ללא הפניות לכך ואולי גם חסרים בידע המקצועי המתאים, יעדיפו להשאיר את כל ארגון הפרטים לחברת טיולים כגון בית ספר שדה. כשמדובר בטיולים מאורגנים בארץ למבוגרים דווקא, אתם זקוקים למענה רחב מאוד של צרכים ותרחישים. אם אתם מעוניינים להיערך לטיול כזה באופן עצמאי אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ולוודא כי אתם ערוכים לכל הנקודות החשובות.

 

למה כדאי לכם להעדיף טיולים מאורגנים?

 כי טיולים מאורגנים נותנים לכם ראש שקט, במיוחד אם אתם מטיילים בחבל ארץ לא מוכר, או מקום המרוחק מאזור עירוני בו תוכלו בעת צורך להשלים את כל מה שהחסרתם או שכחתם.

לטול מאורגן היבטים רבים כמו:

תכנון מסלול - על המסלול להיות מותאם לכל המשתתפים בהיבטי גיל ויכולות פיזית.

תכנון והערכות תזונתית - דאגה לאוכל המתאים לכולם ולתנאי השטח ומזג האוויר, ולא פחות חשוב - בכמויות הנכונות על מנת שלא יחסר מצד אחד ולא ייזרק מצד שני.

הערכות עזרה ראשונה - להיערך עם ציוד מתאים למקרי חירום של פציעות ועוד.

דאגה לבטיחות וביטחון - תיאום מול כל הגורמים הרלוונטיים.

פרוצדורות כניסה לאתרים מיוחדים - כולל מקום, מחירים נוחים, תזמון ועוד.

 

 

איך תבחרו חברת טיולים מאורגנים בארץ ליום אחד או יותר?

המומלץ הוא לפנות לחברה וותיקה ובעלת ניסיון רב עם קבוצות מכל הסוגים. כבר בשיחה הראשונה להגדיר את אופי הקבוצה, הרכבה, להציף הערות מיוחדות וכל מה שיכול לעזור לתיאום הציפיות ולקבלת מידע רלוונטי: מגבלות, תקציב, שפה ועוד. בי"ס שדה כפר עציון קיים מאז שנת 1967 ונותן את שירותיו לקבוצות קטנות או גדולות, בתי ספר, מוסדות אקדמיים, חברות במשק, ארגונים ולכל מטרה. ההכרות הצפופה שלנו והניסיון הרב גוני מאפשר לנו לדייק עבורכם את החוויה. אם מדובר בטיול גיבוש יש לנו את הכישורים והכלים להפוך את חוויית הגיבוש לעשירה, מיוחדת ובלתי נשכחת עבורכם.

בעידן אינטרנטי פשוט יותר למצוא את הכתובת הנכונה לכם. חפשו תמיד המלצות וחוות דעת של הציבור הרחב, בקשו כמה שיותר פרטים, הן בהיבט הכללי ארגוני, והן בהיבט אישי לגבי המדריך שיוצמד לכם.

 

 

מדריך פרטי או בית ספר שדה - מה עדיף?

כשאתם מחפשים מדריך טיולים, הדרך היחידה שלכם לקבל עליו מידע היא בשיחה איתו, ודרך המדיה. צריך לזכור שהמלצות וחוות דעת הם כלים טובים אבל צריך להתייחס אליהם בערבון מוגבל, מאחר והדף סופג הכל, ובמקרה הזה אנחנו מדברים על דף האינטרנט.

בבחירת בית ספר שדה וותיק אתם בהחלט יכולים להיות רגועים יותר בהמון היבטים.

 

יתרון הגודל של בית ספר שדה כפר עציון

הטבות בכניסות לאתרים - לבית ספר שדה כפר עציון יש את היכולת להשיג עבורכם מחירים טובים יותר בכניסות לאתרים מאחר ואנחנו לקוח שמביא קבוצות רבות באופן שוטף.

מחירי הדרכה נוחים לכל כיס - מחירי ההדרכה שלנו נוחים וזולים יותר יחסית למחירי מדריכים פרטיים מאחר והמחירים שלנו מתבססים על כמויות הדרכה גדולות מידי יום/שבוע/חודש.

מדריכים מקצועיים - בית ספר שדה כפר עציון קיים מעל 50 שנה, אנו דואגים למדריכים מקצועיים, אנו משקיעים בהכשרה שלהם ובהרחבת הידע שלהם באופן שוטף, כמו כן, גם היכולת להתאים את המדריך לאופי הקבוצה קל יותר, ורמת הגמישות גבוהה.

פעילות העשרה קבוצתית - אנו נעשיר את הטיל שלכם בפעילויות מותאמות לשטח ולקהל המשתתפים.


 

מתאים לכם טיול בארץ ליום אחד או יותר?
 

אנו מודעים שלא לכל אחד מתאים לצאת לטיול רגלי של כמה ימים. אנחנו ננסה להבין מכם מה טוב לכם ונבנה את הטוב ביותר עבורכם.

אתם מוזמנים ליצוא אתנו קשר ונעזור לכם לרקום טיול מושלם עבורכם.

 

מה מעניין אתכם?

טיולים מאורגנים בארץ למבוגרים

סיורים בגוש עציון

טיול באזור ירושלים

טיולים במדבר יהודה

טיולים בסוכות

טיולים בפסח

טיולי מעיינות

 

תהנו

יש לנו בכפר עציון גם:

טיולים מאורגנים למבוגרים ולציבור הרחב צימרים הרשמה לקורסים אירועים
צטרפו לרשימת דיוור
הזן את האימייל שלך ולחץ על שלח כדי להתחיל בתהליך שחזור הסיסמה
WhatsApp