חיפוש צימר
עגלת קניות
שם
עלות
כמות
מחק
לתשלום/להרשמה

אירוח לשבת חתן מהדרין

 

בית הארחה כפר עציון שוכן בקיבוץ  כפר עציון. כפר עציון הינו היישוב הוותיק ביותר בגוש עציון ובכל יהודה ושומרון, עם ניסיון עשיר באירוח לשבת חתן  מהדרין, שבת בר מצווה באזור ירושלים לציבור הדתי, והכל באווירה מיוחדת ויוצאת דופן המשאירה טעם של עוד.

אנו נספק לכם את כל הנדרש על מנת להפוך את השבת והשמחה שלכם לבלתי נשכחת ע"י מגוון רחב של אפשרויות לפעילות והעשרה הרבה מעבר לתפריט אוכל עשיר וחדרי אירוח מטופחים.

אם אתם מחפשים בתי הארחה לשבת חתן וזקוקים למענה מיוחד לפעילויות מגוונות למשפחה המורחבת או לחברי חתן -כלת  בר המצווה, פנו אלינו ונשמח לעזור לכם להרכיב שבת עשירה בתוכן (לכל הגילאים).

בית הארחה  ממוקם בחלקו הדרומי של הקיבוץ וממוקם בגובה 900 מטר מעל פני הים,  מוקף אויר פסגות, מרחבים פתוחים, דשאים רחבי ידיים, עצים ונוף עוצר הנשימה של הרי חברון  יהודה, השפלה ומישור החוף.

אנו מזמינים אתכם להינות מן השקט והרוגע המאפיינים את הקיבוץ בזמן שבתות חתן באיזור ירושלים.

בבית הארחה 65 חדרי אירוח ברמות אירוח שונות המתאימים לאירוח מרובי משתתפים ובתקציבים שונים במיוחד בזמן שבת חתן באזור ירושלים.

אכסניות לשבת חתן לצד צימרים מושקעים, הכל על מנת לספק את השירות המרבי במסגרת תקציב נוחה לכם.

אנו דואגים לספק למתארחים חדרי אוכל פרטיים, בית כנסת פרטי, תפריט עשיר ומגוון בכשרות מהודרת ירושלים ואפשרות להזמנת ארוחות בכשרות מהדרין.

אנו מציעים שבתות אירוח לשבת חתן לציבור הדתי בפנסיון מלא הכולל שלוש סעודות שבת. שבתות בר מצווה באיזור ירושלים כוללות סעודות השבת מתקיימות בחדר האוכל שלנו המשרת את כלל האורחים בצימרים, חדרי ההארחה ומתארחים באכסניות.

 במהלך השבת מוזמנים אורחינו ליהנות מפארק שעשועים גדול המתאים לטווח גילאים רחב, פינת חי ולהזמין הדרכה המספרת את סיפור מורשתו של קיבוץ כפר עציון מתש"ח ועד  היום.

אלה מכם הבוחרים לקיים אצלנו סופ"ש ארוך, תוכלו ליהנות ממגוון אטרציות באיזור עם הטבות מיוחדות לנופשים אצלנו.

 

צימר_20190305213837.986.jpg

 

 65 חדרים בארבע רמות אירוח ומחירים:

  • צימרים- (20 סה"כ) -
    חדרים ברמה גבוהה, צמודי קרקע. מתאימים לזוגות ולמשפחות עד 3 ילדים. כל צימר מאובזר ברמה גבוהה, הכולל סלון, טלוויזיה, מטבחון לבישול עצמי, ג'קוזי מפנק וכל מה שנדרש לאירוח זוג/ משפחה. לכל אחד מהצימרים ישנה חצר פרטית ופינת ישיבה בחוץ מול נוף מרהיב
  • יחידות אירוח- (7 יחידות סך הכל 14 חדרים) - חדרים המתאימים למשפחות עד 6 נפשות. היחידות הנן וצמודות קרקע. הזמנת חדרים מסוג זה מותנה בהזמנה של מספר זוגי של חדרים, היות וכל שני חדרים חולקים מבואה משותפת. בכל חדר, מיטה זוגית, שתי מיטות קומתיים ושירותים עם מקלחת. במבואה המחברת המשמשת את שני החדרים, יש מטבחון מאובזר הכולל מיני מקרר ופינת ישיבה לרווחת המתארחים.
  • אכסניות לשבת חתן - האגף המרכזי – 15 חדרים - חדרי אכסניה סטנדרטים המצויים במבנה בעל שתי קומות, חדרים מרווחים, המתאימים ללינה של עד 6 נפשות. חדרים עם מיטות קומתיים, שירותים ומקלחת צמודים. בלובי האכסניה ישנו מקרר, מתקן למים קרים ופינת קפה לרווחת האורחים .
  • אכסניות לשבת חתן  - האגף הישן– 16 חדרים -
    חדרי אכסניה פשוטים המצויים  במבנה בעל שתי קומות, כל חדר מתאים ללינה של עד 5 נפשות. חדרים עם מיטות קומתיים, שירותים ומקלחת צמודים. בלובי האכסניה ישנו מקרר, מתקן מים קרים,  ופינת קפה לרווחת האורחים .
  • בית כנסת - 
    אורחי האכסניה מוזמנים להתפלל בבית כנסת המרכזי של הקיבוץ וליהנות ממניין ותיקין ועוד שתי מניינים נוספים. בבית הכנסת המרכזי מתפללים בנוסח ספרד וניתן להגיע גם לשיעור השבת המתקיים בשבת בצהריים. בנוסף ישנה אפשרות לקבוצות המתארחות להשכיר בית כנסת פרטי במתחם בית הארחה.
  • פעילויות שבת מיוחדות –
    במהלך השבת ניתן ליהנות מגן שעשועים המתאים לטווח גילאים רחב, פינת חי הפתוחה בשבת וליהנות מהשקט והנופים הפסטורליים של הישוב. ניתן להזמין בתוספת תשלום, פעילויות שונות כגון הדרכה בתוך הקיבוץ, הרצאות וכדומה.

הדרכה:

במהלך שבת החתן ניתן לערוך מספר סיורים בקיבוץ:

  • "אדם בהר" – בראשית דרכו של הבית ספר שדה נערך מחקר מקיף שכלל תיעוד ולימוד של שיטות החקלאות המסורתיות בהר. בסיור רגלי קל העוסק במלאכות הקדומות אשר אפיינו את חיי האדם בהר מימי קדם ועד לשנים האחרונות נכיר את קשיי החקלאות ושיטות ההתמודדות איתן. נכיר כלים קדומים כגון: מורג, מחרשת עץ וברזל, כברה ועוד. נשמע כיצד הפיק האדם לחם מן הארץ, שמן מזיתים ויין מהענבים. הסיור יכלול ביקור במוזיאון "האדם בהר" ומספר מוצגים בחצר הבית ספר שדה.
  • "נצח ירושלים": בסיור זה נכיר את סיפורו של קיבוץ כפר עציון מראשיתו בשנות ה-40 דרך התפתחות ההתיישבות בהר חברון בשנות המנדט הבריטי. נעסוק בקרבות העזים שהתרחשו במרחב במלחמת העצמאות והחשיבות של גוש עציון למען הגנת ירושלים במלחמה – המצור, שיירות, מחלקת ה-ל"ה, שיירת נבי דניאל, ונפילת כפר עציון בקרב העקוב מדם. את הסיור נסיים בחזרת הבנים לכפר עציון לאחר מלחמת ששת הימים והקמת קיבוץ וחבל יישובים משגשג.

הרצאות:

  • "נצח ירושלים" – עמידת גוש עציון במלחמת העצמאות לאורך חצי שנת מצור היוותה מופת חלוצי ויישובי בעיני מייסדי המדינה. בהרצאה זו נעסוק בסיפור המלחמה והמשמעות החשובה של גוש עציון בהגנת ירושלים.
  • מחלקת ההר – מחלקת ה-ל"ה בפיקודו של דני מס כללה דמויות מופת מעולם המחקר והחינוך של תקופת הקמת המדינה. בהרצאה נכיר את סיפור המחלקה ונעמיק בסיפורם האישי של חלק מחלליה.
  • הרצאות תנ"ך – ספר התנ"ך נכתב לנוכח נופי ארץ ישראל ותוך מפגש מתמיד עם הטבע. נביאי ישראל השתמשו בדוגמאות ובדימויים שונים הקשורים לעולם שבו חיו בכדי שהשומעים יוכלו להבין את המסר כראוי. במספר הרצאות שונות נוכל להעמיק בהכרת נביאי ישראל, סיפורי התנ"ך והכל על הרקע של ארץ ישראל.

 פעילויות מיוחדות לאירוח לשבת חתן לציבור הדתי:

בי"ס שדה כפר עציון ערוך לתת לכם מגוון הצעות להדרכה ופעילות מיוחדת המותאמת לכל גיל. כמו כן פעילות נוער מיוחדת לשבת בר מצווה לציבור הדתי (למשפחה ולחברי החתן).

בכפר עציון תהנו מאירוח למהדרין ברמה הגבוהה ביותר!
נפגש בשמחות!

 לידיעתכם:

בית ספר שדה כפר עציון מכבד את חוק המזומן אשר נכנס לתוקף לאחרונה.

החוק קובע שבכל עסקה עד 11,000 ₪ ניתן לשלם במזומן (כמובן שניתן לשלם גם באמצעות צ'ק או כרטיס אשראי).

בכל עסקה ששוויה מעל 11,000 ₪ חל איסור על קבלת תשלום במזומן מעבר ל- 10% מגובה העסקה ולכן בעסקאות מעל 11,000 ₪ אנו מבקשים שכל התשלום יהיה בצ'ק לפקודת בית ספר שדה כפר עציון או באמצעות כרטיס אשראי

 

 

אירוח לשבת חתן מהדרין_20190421104325.381.jpg

 

צרו איתנו קשר במייל eruach@kfar-etzion.org.il ,בווטצאפ 0532445461 או בטלפון 02-9935233

יש לנו בכפר עציון גם:

טיולים מאורגנים למבוגרים ולציבור הרחב צימרים הרשמה לקורסים אירועים
צטרפו לרשימת דיוור
הזן את האימייל שלך ולחץ על שלח כדי להתחיל בתהליך שחזור הסיסמה
WhatsApp